Oproep laatste campagnemaanden In januari 2019 zullen we de laatste campagnemaand in gaan. Hierna gaan we het effect van de campagne meten: zijn meer Limburgers op de hoogte van de relatie tussen leefstijl en hersengezondheid in vergelijking met onze eerste meeting (voorafgaand aan de campagne) in 2017? Ons plan is dan ook om in januari 2019 éxtra actief te zijn en af te sluiten met een paar mooie acties. Dit zullen we onder andere doen door in de week van 21 t/m 26 januari aan te sluiten bij de nationale e-healthweek. We hopen in deze week een heel scala aan activiteiten te kunnen aanbieden en zoveel mogelijk zichtbaarheid aan de campagne te kunnen geven. We willen je daarom vragen om ons in deze laatste twee maanden én in de week van 21 t/m 26 januari te helpen bij het uitdragen van de campagne. Wat is er mogelijk? + Hang een campagneposter op bij je thuis of op je sportvereniging of hobbyclub (op een zichtbare plek). Wij sturen de campagneposters kosteloos aan je op. + Volg onze Facebook: (https://www.facebook.com/wezijnzelfhetmedicijn/) of Twitterpagina (https://twitter.com/mijnbreincoach) en like of deel de berichten + Organiseer een activiteit voor je bedrijf, vereniging of club: wij verzorgen kosteloos lezingen en workshops over hersengezondheid en hebben genoeg materiaal om een leuke informatiestand in te richten Kijk op onze inspiratiepagina op de website (https://www.wezijnzelfhetmedicijn.nl/doe-mee/inspiratie) voor tips hoe je zelf Limburg hersengezonder kunt maken. Alvast hartelijk bedankt voor je hulp! Contact: mijnbreincoach@maastrichtuniversity.nl Het vriendenprogramma Zoals gezegd hebben we veel te danken aan ons vriendenprogramma: gemeenten, bedrijven en verenigingen uit Limburg die de campagne een warm hart toedragen en de campagneboodschap verder verspreiden. Jullie steun levert een onmisbare bijdrage aan het bereik van de campagne. Een paar belangrijke mijlpunten uit de afgelopen negen campagnemaanden: + Meer dan 100 campagnevrienden hebben zich aangesloten bij de campagne en helpen ons om zo veel mogelijk Limburgers te bereiken dit campagnejaar. + Al 45 campagneactiviteiten staan er op de teller: dit is gemiddeld meer dan 1 campagneactiviteit per week! We hopen de campagne de komende twee maanden even succesvol te kunnen gaan afsluiten als dat we zijn begonnen. we zijn zelf het medicijn MijnBreincoach
Nieuwsbrief_Mijnbreincoach_campagne
To see the actual publication please follow the link above