Jaarverslag_ICUZON_2017_2018

De werkgroepen Gekozen is voor een model van werkgroepen als middel om alle IC-afdelingen actief te betrekken in het samenwerkingsverband. Procedure: • Werkgroep wordt geformeerd door DB-ICUZON; • Samenstelling is afhankelijk van de opdracht; • Samenstelling: Strauch, Gielen, minstens 2 intensivisten van verschillende ziekenhuizen uit de regio en eventuele deskundige(n); • Werkgroepvoorzitter is een van de intensivisten; • DB-ICUZON geeft taakopdracht; • Werkgroep gaat lijnen uitzetten: Strauch en Gielen werken een voorstel uit voor de werkgroep; • Vaststelling door werkgroep; • Vaststelling door DB-ICUZON. Het grote voordeel van deze constructie is dat Strauch en Gielen het grootste deel van de werkzaamheden voor hun rekening nemen. Door het Samenwerkingsoverleg wordt besloten om de prioriteit allereerst te leggen bij de volgende onderwerpen: • Opleiding/onderwijs/onderzoek; • Transport; • Data en Techniek jaarverslag icuzon • 2017-2018 • 16

Jaarverslag_ICUZON_2017_2018